lördag 9 april 2011

Sista timmarna i London

En lite halsning fran London har. Lanar min systers vans lilla dator. Med engelskt tangenbord som ni farstar. Nu har jag precis packat det sista. Och det ar endast nagra timmar kvar till vi far till flygplatsen. Far stiga upp vid 03.30. Och det ar ok. Men var fina champangeflaska far vi lamna kvar. Den far inte plats. Och det gramer oss bada. Och jag tanker att det ar bra. Faktiskt valdigt bra. Att mitt storsta problem denna vecka ar och har varit att fa plats med allt vi inhandlat. I var resvaska. Ja. Det ar valdigt bra.

Att sova sjalv i min sang till jag vaknar, sju natter i rad, att ata frukost pa terassen i linne och solglasogn, att trangas bland tusentals andra pa en varm tunnelbana, ikladd endast sommarskor och linne, att dricka rosevin till lunchen, att ga pa musikal, att inte laga egen mat pa en vecka och att inte prata om smarta, vark, ont, behandling eller planer framat, det ar min Londonsemester det.

Det ar kontraster det! Ses i morgon,

Puss och Kram

Inga kommentarer: