lördag 1 januari 2011

År 2011

Jag tror är det är mitt år i år. Ja. År 2011 är faktiskt mitt år. Det känns i hela magen. Att nu vänder det! Jag tror på det.

Och slutet på 2010 var inte så tokigt det heller. Vi var hos fina familjen Richardson. Åt och drack gott. Och myste. Och idag har vi haft besök av en annan fin familj. Super-mamma Linda med sina fina tvillingar och lillpojke. Och man så klart. Lekt och åkt pulka. Och nyinköpt snowracer. Ja hjälp. En ettåring och en fyraåring nedför en lång isbacke. Som har ett trästaket som stopp. Tur att min fyraåring är så grym på att styra. Och svänga!

Nu är jag helt slut. På ett gott sätt. Och jag har mina nyårslöften klart för mig. Men de håller jag nog för mig själv.

Hur har ni firat in det nya året?


Nyårsfin


Nyårsfest

Nyårsfirare

Välkommen År 2011

Puss och Kram

3 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Gott nytt år vännen! Hoppas 2011 blir ett underbart år för dig och familjen!
Många kramar!

Lotten sa...

Det låter som om ni haft ett härligt nyårsfirande! Vi firade på Marstrand med mina bröder och en massa gott att äta och dricka.... Inga löften för min del iår - jag bryter dom bara ;-)

Kraam Lotten

Sofia sa...

Go 2011!! Du har ett blankt blad sånär som på några perfekta nyårslöften... Kram från fam R