måndag 19 juli 2010

Analysera mindre

Jag måste vart lite överambitiös igår. Jag måste överskridit min egna gräns. Över vad jag kan. Och klarar av. Just nu i alla fall. Eller just igår. För idag har det vart en bottendag. Jag har haft väldigt ont. Och vart trött. Och grinig. Ja hela registret.

Trots det orkade jag mig iväg på min gruppträning. Eller övning. Och mer om det kanske kommer någon annan gång. Mitt tillstånd gjorde mig dock knappt mottaglig för övandet. Jag kände mig kritisk och nästan lite misstänksam. Var det bara trötthet? Eller hade jag någon anledning?

Analysera mindre. Det får vi lära oss. Allt behöver faktiskt inte utredas och värderas. Låt det vara. Låt det gå. Så jag släpper det. Helt enkelt. Bara sådär. Och visar er istället några bilder. Några av de första tagna av mig med min nya kamera. Jag har ännu inte läst bruksanvisningen. Och jag kan inte så mycket. Men det får vara som det är.

Just nu.


Favoritsysselsättning.
Att klättra i cykelkärran och sitta där och fiffilura.


Min 15 månaders flicka är så otroligt duktig på att äta själv.
Resultat av att vägra bli matad!

Är det sommaren som gör det?
En hel portion mat i magen.



Och här går det långsammare.
Dagdrömmaren.


Jag kan se butter ut.
I alla fall när mamma säger åt mig att jag inte kommer att få leka med hennes nya kamera.

Puss och Kram

6 kommentarer:

Åsa Z sa...

underbara bilder på tjejerna (som vanligt)
den i cykelkärran på S är ju toppen!

hoppas att du får en mindre dålig dag imorgon dvs en bra dag

kram!

Johanna sa...

Håller absolut med! Alla borde bli bättre på att analysera mindre! Ffa jag som är expert på området!

Vilka sommarbruna, SÖTA barn!

Krickelin sa...

Grattis till nya kameran! Toppenfina bilder på barnen. Jag är också expert på att analysera allt, jag försöker att låta bli... Ha det fint. :)

Jennie sa...

Å vilka sötisar...sicket, tjockt fint hår Stella har lagt till med;) Härligt att hon äter så bra.
Kram!!!

Sandra R sa...

Vad fina dina flickor är! De ser så friska ut med sina solbrännor (även om det känns knas att skriva så om något farligt).
Stella har blivit stor på några månader, helt börjat ändra sitt utseende.
Hoppas att du har kunnat varva ner och leva lite mer i nuet.
Kram

Sandra R sa...

Jag hoppas att allt är bra med dig och familjen. Och att ni njuter av sommaren tillsammans.
Kram ♥