söndag 4 april 2010

Söndagsutflykt

Idag fick det bli en utflykt till havet. Inte särskilt långt att gå cirka 10 minuter hemifrån. Men det räckte för mig idag. Och det var härligt att andas lite havsluft och lyssna till fiskmåsarnas skrik. Lite plättar och kaffe blev det. Sedan bar det rätt snabbt av hemåt igen. Det blåste kallt där nere och Stella hade ingen riktig overall på sig. Så hon fick sitta kvar i åkpåsen i vagnen vilket hon inte var helt nöjd med.

Om några månader är det fullt av båtar här i hamnen.

Mmmm pappas goda pannkakor.

Söt.


Mmmm lite lunch.



Men får man aldrig komma ur vagnen?


Hur har eran helg varit?

Jag längtar till vardagen nu. Jag längtar efter mina behandlingar. Gillar inte helg riktigt i dagsläget. Inte när man har ont och är i behov av att sjukvårdspersonal jobbar.

Puss o Kram

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Caroline!
Härliga bilder, vad söta ni är allihopa i din familj:)

Hoppas du mår bättre snart, du är väl fortfarande sjukskriven? Kom förbi nere på plan O/hus 3 om du har vägarna förbi jobbet så fixar vi blöjorna:) Eller kör in bilen på baksidan så blir det lättare att last in direkt så slipper du bära..bara att ringa på klockan vid godsmottagningen så öppnar vi åt dig!

Ha det bra och sköt om dig så hörs vi,

kraam Jenny

Krickelin sa...

Hej Caroline. Roligt att ha hittat till dig och tack för det fina du skrev hos mig. Vilken fin familj du har. Härligt. Men du, vad hemskt med din olycka. Hoppas du får bra vård nu och slipper smärtan snart. Kikar snart hit igen. Sköt om dig. Kram