tisdag 2 februari 2010

Snöoväder

Igår var det först Öppna Förskolan som stod på schemat och sedan bar det av direkt till sjukhuset på ett inplanerat besök. Öppna Förskolan var som vanligt succé, Stella hade jätte-roligt och härjade runt bland alla barn och mammor och pappor. Och på sjukhuset gick det bra. Dr Överläkare töjde tarmen lite och sedan pratade vi lite. Vi vägde även Stella och det är fantastiskt skönt att hon fortsätter och öka. Så skönt så att man hinner ta det för givet. Man hinner glömma av hur jobbigt det är när hon inte ökar/minskar. Det är tom så skönt så att man ant snart slutar reflektera över det utan tom normaliserar det. Och så ska det ju vara.



Lunch på Öppna Förskolan


Sångstund på öppna förskolan


På sjukhuset

Idag har det snöat. Och snöat. Och snöat. Jag skulle nog tom vilja kalla det snöoväder!

På fm gick jag och fyra andra mammor med barn här från området till ett mysigt café i Billdal och tog en fika. Alla åt lunch utan jag. Jag drack en kopp té. Hade nyligen ätit frukost. Och man kan ju inte äta varannan h.

På em åkte barnen pulka ute. Får passa på när det ändå är så mycket snö. Jag ska till jobbet i morgon på möte. Och det får mig att bli liiite orolig över bilfärden dit. Det har nog kommit 2 dm snö nu på em/kvällen och det ska fortsätta så här hela natten.


Stellioni


Mina fina barn!

Nu ska jag gå och lägga mig. Har tränat spinning nu på kvällen så eg är jag inte särskilt trött men ska försöka somna. Ska ju upp tidigt i morgon.

Puss o Kram

2 kommentarer:

Sandra R sa...

Vilka goa bilder på barnen! Hoppas det går bra att komma ut med bilen idag. Var försiktig!
Kram

Malin sa...

Åh vilken underbar overall Stella har! Är det Didriksons?
Vi fick ju ärva overall...Knappt använd och i kanonskick. Bra iofs men jag jag önskade att vi inte gjort det. Då kunde man köpt en cool som man själv valt.