söndag 24 januari 2010

Söndag kväll

Söndag kväll. Trött. Men det är ju självförvållat så jag tänker inte gnälla om det. Det var super-trevligt igår. Vi var ute och åt och gick vidare till en något lugnare pub när det stället vi var på blev för stökigt runt 23 tiden. Jag var hemma vid 02 (tog ca en h att åka bussar hem) och gick och lade mig halv tre. Gick sedan upp vid halv tolv idag så jag var inte så trött just då.

Det bästa igår var ju så klart att få vara med vänner utan baby eller barn. Ni vet, egentid.

Men nu är jag bra trött. Har precis gett lavemang till Stella, duschat Stella och Leia och nattat båda. Så nu får jag nog slappa i soffan och sedan lägga mig i tid.

I morgon är det vardag igen. Trevligt! Jag älskar ju vardagar. (Nej det är inget fel på mig men jag gillar ju mitt mamma-lediga liv samt vardagsrutiner). Leia ska till dagis och jag och Stella ska till Öppna Förskolan. Fast först ska jag besikta bilen. Och på em ska de små får sin andra spruta mot svininfluensan.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kram på er

1 kommentar:

Malin - Mamma till h-barn sa...

Hej! Ja, jag var helt slut i fredags kväll - mentalt. orkade inte skriva om det på bloggen men Axel var sååååå dålig, bajsade på sig tre gånger under 30 minuter och var sååå ledsen för jag ville få på honom en blöja...

Men lördagen var jättebra och idag har det varit helt ok.

Kram på dig!