söndag 31 januari 2010

Me&i

Som jag sa igår stod det Me&I på schemat idag! Och nu har alla 15 mammor inklusive de barn och babysar som var här gått hem. Och jag pustar ut lite framför datorn innan jag ska fylla i min orderlapp. Jag har sådan lyx att hela kollektionen är kvar här i mitt vardagsrum ända tills på tisdag. Så jag kan verkligen klämma och känna och tänka och prova i fred! (Tusen tack snälla Maria för det!!)

Tias och barnen var ej hemma när jag hade träffen. När Leia kom hem sedan ville hon prova allt. Hon började gråta när jag till slut sa att det var slut med provandet och dags för sängen nu. Men det var verkligen mycket fint denna säsongen. Och kläderna gör sig hundra gånger bättre i verkligheten än på deras hemsida. Fast ni kan ju gå in och kika ni som ej vart inne så får ni ett hum.

Jag köpter mest åt Leia, men även lite åt Stella. Och lite åt mig själv.

Efter max 4 h sömn i natt, storstädning av hela nerevåningen och ingen middag i magen går ögonen nu i kors så jag sätter punkt här.


Denna vill jag ha mamma!


Stella och Mama. Inte det enklaste att få dem och sitta jämte varandra inför ett foto!


Puss o Kram vi hörs

6 kommentarer:

Milla sa...

Åh avis! Ser ut som det var mycket fint!!

Puss

Johanna sa...

Jag tycker att det fanns jättemkt fint i den här kollektionen! Meandi har haft en tendens att ha mer fina flickkläder men i år så hittade jag faktiskt mer bland pojkkläderna! Jag ska själv ha en klädparty i mars.

Anonym sa...

vad fin Stella blev i mössan!! Supersööööt. Tack för idag Caroline! Alltid lika trevlig och trevligt!
njut av att prova några dagar till....
// Maria, me&i

Sandra R sa...

Jag har aldrig varit på Me&I, blivit bjuden några gånger.
Söt bild på Stella och hennes kompis. :)

Jennie sa...

Ja, visst är det skillnad på hemsidan och kläderna live! Enorm skillnad:)Jag var på ett pary i går. Verkligen lyxigt att få ha kollektionen kvar hemma så länge! Kramar på er

Unknown sa...

Det är otroligt stor skillnad på att se kläderna live, håller med!! Men det märkte du ju =P
Jag som inte är något fan av kläderna, och inte skulle köpa något hade jag tänkt. Och ändå blev det ju faktiskt hela 3 plagg. Egentligen fanns det mer jag ville ha, men det får kanske bli framöver när plånboken är tjockare =)

Tack så mycket för trevlig eftermiddag!! KRAM